جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
بروجرد

حوزه/ مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آیت‌الله العظمی بروجردی(ره) گفت: اخلاص و تقوا رزمندگان نقش مهمی در پیروزی مقابل دشمن داشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام علی محمد رایگان، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه حضرت آیت‌الله العظمی بروجردی(ره) امروز در یادواره شهدای دوران دفاع مقدس در بروجرد بیان داشت:دوران دفاع مقدس گنجینه ای نورانی و ارزشمند برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه برای نسل نوجوان و جوان جامعه است.

وی با بیان اینکه رزمندگان ما با اخلاص،شجاعت و دلاوری در مقابل دشمنان ایستادند اظهار داشت:رزمندگان با اخلاص و ایمان به خدا در مقابل دشمنان و تجهیزات نظامی پیشرفته ایستادند و همین عامل تقوا و اخلاص رمز پیروزی ما در برابر دشمنان بود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه حضرت آیت الله العظمی بروجردی(ره) با بیان اینکه اخلاص،غیرت و شجاعت رزمندگان و جوانان ما در دوران دفاع مقدس ستودنی است، خاطرنشان کرد: غیرت مردم و جوانان ایران اسلامی اجازه نداد حتی دشمن به خاک ایران دست یابد و رزمندگان با غیرت ،بصیرت و هوشیاری تمام نقشه ها و توطئه های دشمنان را خنثی کردند.

حجت الاسلام رایگان بیان داشت: رزمندگان ما با تکیه بر اخلاق و ایمان در جبهه‌ها به مقابله با دشمن پرداختند و همین عامل موجب شد تا در برابر نابرابری‌ها و فشارها پیروز شوند.

در این مراسم غلام‌حسین گودرزی، روایتگر دفاع مقدس، با اشاره به زمینه‌های شیطانی صدام و اهداف بلندپروازانه وی برای حکومت بر جهان، به نقش قدرت‌های غربی در تقویت و پشتیبانی صدام در جنگ علیه ایران پرداخت.

وی با تاکید بر این موضوع که بسیاری از پیش‌بینی‌های دشمنان درست بود، اما صدام یک نکته کلیدی را در محاسبات خود نادیده گرفته بود، افزود: صدام هرگز تصور نمی‌کرد که در برابرش، جوانانی با این سطح از ایمان و اراده ایستاده‌اند و تا پای جان از آرمان های اسلام و انقلاب دفاع خواهند کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha